Reklamačný poriadok
Ako postupovať keď …
Reklamačné podmienky sú súčasťou Obchodných podmienok , ktoré odporúčame preštudovať pred začatím reklamácie.
1. Je prijatý tovar poškodený ?
Pri prevzatí zásielky prosím skontrolujte jej stav. Ak je zásielka poškodená (pokrčené, roztrhané, premočená), ihneď spíšte protokol o poškodení alebo zásielku od prepravcu nepreberajte!
Ak je tovar poškodený, hoci bol obal neporušený, napíšte podrobnosti na info@bazenyliptov.sk, kde vám poradíme ako ďalej postupovať.
2. Tovar bol dodaný nekompletný alebo nezodpovedá objednanému typu ?
Prosíme, napíšte podrobnosti na info@bazenyliptov.sk, kde vám poradíme ako ďalej postupovať.
3. Tovar je nefunkčný ?
K posúdenie reklamácie je nutné zaslať nefunkčný tovar na adresu FEZA s.r.o., Hollého 482, 034 95, Likavka, Slovenská republika
Upozornenie: Tovar na reklamáciu odovzdávajte vždy kompletný vrátane príslušenstva. V prípade že sa tovar skladá z veľkého množstva dielov-príslušenstvo, informujte sa u predajcu aké diely je nutné k reklamácii odovzdať.
K reklamovanému tovaru priložte kópiu dokladu o zakúpení a stručný popis chyby. Pre zjednodušenie reklamácie odporúčame použiť reklamačný list